Вас вітає група "Дзвіночок"

Вихователі: Левицька Ірина Анатоліївна

Сімчук Наталія Сергіївна    

Помічник вихователя: Любець Юлія Володимирівна

Девіз групи:

Немає на світі такого куточка

Як група «Дзвіночок» у дитсадочку.

Ми щирі, завзяті, умієм радіти,

Тому що в цій групі щасливі всі діти.

Д – дружні

                З  – завзяті

                В – веселі

                І  – ініціативні

                Н – наполегливі

                О – охайні

               Ч – чарівні

                О - організовані

                К – кмітливі

 

 Група «Дзвіночок» зустрічає своїх вихованців домашнім затишком, родинним теплом, щирою любов’ю. Вихователі створюють всі умови для всебічного формування особистості дитини та їх комфортного проживання. Життя вихованців наповнене різноманітними іграми, веселими розвагами, пізнавальними прогулянками, а саме головне – цікавими заняттями які проводяться в ігровій формі. В своїй роботі педагоги групи використовують інноваційні технології, які сприяють кращому засвоєнню дітьми певних знань.

Пріоритетні завдання групи:

  • Створити розвивальний простір як один із найголовніших чинників освітнього процесу і формування повноцінної життєтворчої особистості дитини
  • Формувати у дітей почуття власної гідності, впевненості у своїх силах, позитивне ставлення до себе і навколишнього світу, оптимістичне світобачення
  • Формування основ здорового способу життя вихованців шляхом єдності здоров'я зберігаючих заходів дошкільного заходів дошкільного закладу та сім'ї.
  • Викликати у дітей інтерес до читання, використовуючи розвивальні завдання, вправи, ігрові ситуації
  • Розширити уявлення про навколишній світ.

4.05.-5.05.2020 р. 

Доброго дня, шановні батьки!

Пропонуємо разом з дітьми виконати такі завдання з логіко-математичного розвитку та розвитку грамоти:

https://drive.google.com/file/d/1PGpgKQe0X33Y3WcXZ23zyvK6hZFjdmnm/view

Перегляньте, будь ласка,  мультфільм "Чарівна вода". Обговоріть з дитиною, для чого потрібна вода? Що би було, якби не існувало б води?

https://www.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs&t=246s

6.05.2020 р

       8 травня Україна разом із багатьма країнами Європи  відзначає  День пам’яті та примирення.

Український інститут національної пам'яті щороку готує інформацію до 8 і 9 травня, розповідаючи про історії звичайних людей, вшановуючи подвиг кожного українця у наближенні миру та спокою.

     Україна зазнала значних втрат внаслідок війни. Під час бойових дій та в полоні загинуло від трьох до чотирьох мільйонів військових, підпільників і цивільних, від чотирьох до п’яти мільйонів цивільних загинуло через окупаційний терор та голод у тилу, близько п’яти мільйонів жителів були евакуйовані або примусово вивезені до Росії та Німеччини, частина з них не повернулася на батьківщину.

 

      Символом відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня перемоги став червоний мак, як і в багатьох країнах Європи. Червоний мак  – міжнародний символ пам'яті жертв Першої світової війни, а згодом – жертв усіх військових та цивільних збройних конфліктів, починаючи із 1914 року. Символ маку присутній і в українській фольклорній традиції – за легендами, маки зацвітали так, де пролилася козацька кров.

        Пропонуємо вам разом з дітьми виготовити червоний мак власноруч до Дня пам'яті та примирення. 

https://www.youtube.com/watch?v=HfGkpZ9A4IY

https://www.maam.ru/detskijsad/detskii-master-klas-po-aplikaci-krasnyi-mak.html

7.05.2020 р.

        Наближається одне з найважливіших для країни свят - День Перемоги. Все далі йде від нас ця дата - 9 травня 1945 року. А що означатиме для підростаючого покоління поняття Другої світової Війни? Як розповісти нашим дітям про цю Велику Війну? Як донести суть того, що відбувалося і викликати в маленькій душі почуття гордості, співчуття, шанування, патріотизму?

Пропонуємо Вам  інформацію про цей знаменний день: 

https://drive.google.com/file/d/15Fhtpg-sW4BFICvD54JkD0BRapoYYhKd/view

  • Звичайно ж, перший спосіб донести важливість цього дня - говорити з дитиною. Зрозуміло, що суть розмови залежить від віку дитини. Для три-річної дитини буде достатньо розповісти про військову техніку. Старша дитина зрозуміє, що люди втрачали свої життя.
  • Спільний перегляд старих військових фільмів, що несуть в собі доброту, світло і віру. Можна дивитися концерти військових пісень. Всі разом повинно скластися в загальну картину, дитина усвідомить власну приналежність до історії, у неї з’явиться почуття гордості за своїх предків.
  • Спілкування з ветеранами - ще один спосіб розповісти дитині про пережите. Тут ще й психологічний момент - адже літнім людям часто легше знайти контакт з дітьми, ніж батькам. Дитині завжди цікавіше слухати розповіді очевидців, які як ніхто краще підберуть потрібні слова. 
  • Розкажіть про ваших  предків, які воювали, розповідайте історії, розказані можливо ще вашими дідусями і бабусями. Адже  герої живуть у віках, завжди будуть цікаві дитині, особливо хлопчикові. У своїй розповіді можете зробити упор на юний вік солдатів, які пішли на війну. Постійно згадуйте в оповіданнях про те, що ті, кого зараз називають героями, в той час були звичайними хлопцями.
  • Відвідування пам'ятних місць. Відвідайте ці місця разом з дитиною, поклавши квіти до Вічного вогню, уважно розгляньте написи на кам'яних плитах. 
  • Вивчіть з дитиною вірш по темі, прочитайте художню літературу. 

 

8.05.2020 р. 

           10 травня  в Україні, як і в більшості країн світу, святкуватимуть міжнародний День матері. Значимість цього свята велика, як і роль мами в нашому житті: найперші дитячі спогади так чи інакше пов’язані із матерями, а усіма своїми уміннями та досягненнями ми зобов’язані найголовнішій та найріднішій людині в житті.

      Познайомити дитину зі звичаями святкування Дня матері можна і навіть треба ще в ранньому та дошкільному віці.  Головне – враховувати вік дитини і відповідно до цього корегувати бесіду про свято, моменти підготовки тощо. Ми підготували матеріал про історію виникнення, варіанти подарунків, а також про те, як відзначають День матері у світі.

               Також пропонуємо переглянути матеріали про це чудове свято:

Корисна інформація про День матері

https://drive.google.com/file/d/16hB-vhCTImBIYxX4ttiMQb0Tx3sWNzaL/view

Казка для діток про День матері

https://www.youtube.com/watch?v=fI2NI_5VLJA

Казка "Мед для мами"

https://www.youtube.com/watch?v=W0GH6L_MdNM

 

Чим важливий День матері

            День матері – один із найсвітліших днів у році, що символізує важливість найріднішої людини у нашому житті. Дитині буде цікаво не лише майструвати вироби, але й почути ваше бачення свята. Розкажіть дітям милі та забавні історії з вашого дитинства, повідайте про свою матір, її щоденні материнські клопоти, якими вона проявляла свою любов до вас. Можна пригадати випадок, що засмутив, та описати емоції – вас і вашої мами. Дитині корисно буде дізнатися, що мами можуть хвилюватися через наші вчинки. Підкріпити образ єдиної та завжди люблячої жінки допоможуть фотографії, на яких зображені ви та ваші батьки.

            Намагайтесь донести думку про те, наскільки важлива в житті кожної людини дружна та міцна сім’я: це ще більше зблизить із дітьми, що особливо актуально для батьків підлітків. Мами й татусі – приклад для наслідування кожному з нас, і отримана в ранньому віці підтримка й розуміння стануть надійним оплотом, що допоможе впоратися із будь-якими життєвими негараздами.

Як святкується День матері

          День матері в Україні відзначають у вихідний день. На жаль, за умов карантину ми не можемо навідувати своїх бабусь та мам в інших містах, тому варто просто зателефонувати їм, зробивши приємний сюрприз. Способів виявити свою любов рідним чимало, головне – розкрити дитині сенс свята, продемонструвати щирість своїх вчинків та важливість піклування про кохану маму.

Що подарувати мамі на День матері

        Спробуйте зробити самостійно з дитиною паперове привітання, аплікації, малюнки, вивчити тематичні вірші. Привітати мам можна квітами, солодощами, милими дрібничками чи корисними в господарстві речами.

Пропонуємо ідеї листівок на День матері: 

https://www.youtube.com/watch?v=JZkvU4ZkZ9w

https://www.youtube.com/watch?v=fWOwGp9f3GU

https://www.youtube.com/watch?v=ALo1Supt-Ps

https://tratatuk.ru/applikatsii/3d-otkrytki/3d-otkrytka-s-tsvetami-svoimi-rukami.html

 

День матері – всього лише пам’ятна дата в календарі. Не забувайте говорити своїм близьким, як сильно ви їх любите та цінуєте. Пам’ятайте, що найприємніші презенти робляться без приводу.


27.04.-30.04.2020 р. 


23-24.04.2020 р. 


22.04.2020 р. 

1. Прочитайте вірш Б.Чепурко "Чарівна корова":

https://xn--80aaukc.xn--j1amh/viter-nashoi-zemli.html#10

2. Намалюйте ілюстрацію до вірша. Нехай дитина виразить власні емоції і почуття щодо почутого вірша. 


21.04.2020 р. 

Доброго дня! Пропонуємо завдання на розвиток мовлення: 

1. Повторіть з дитиною вживання прийменників (на, в, під, біля, за, перед, над, між), користуючись картинками. 

2. Дитині потрібно відповісти на запитання, використовуючи малюнки. Заохочуйте дитину відповідати повним реченням: "Оленка зшила для малят...", "Для того, щоб погодувати дітей, Тані потрібно..." тощо. 

3. Пограйте у мовленнєву гру "Вгадай за описом". Пропонуйте дитині перелік слів, які стосуються певного предмету, а дитина неха вгадає. Наприклад, " Солодке, корисне, червоне" - яблуко; "Руда, хитра, швидка" - лисиця; "Жовтий, кислий, овальної форми" - лимон. 

4. Розкажіть дитині про  слова, які звучать однаково, але різні є за значенням: коса (коса дівчини, коса як інструмент), ніжка (ніжка в дитини, ніжка в стільця, ніжка  в гриба) тощо. Виконайте завдання за малюнком. 


Консультація для батьків

«Вікові особливості дітей 5-6 років»

 

       У віці 5-6 років ваша дитина вже майже доросла — скоро вона піде до школи! На шостому році життя в дітей формуються такі почуття: інтелектуальні (допитливість, цікавість, подив, почуття гумору); естетичні (почуття прекрасного, героїчного); моральні (почуття гордості, сорому, дружби). Сьогодні ми розглянемо, які зміни відбуваються в розвитку та характері дитини цього віку та на що батькам слід звернути увагу.

РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ

       У дітей цього віку дуже швидко розвивається пізнавальна активність. Діти стають ще допитливішими, дуже багато питань ставлять батькам і чекають правдивих, чесних, точних, відвертих відповідей. Вони мають вже певний багаж знань, тому дуже хочуть, щоб дорослі їх вислухали. Розмови з дітьми та відповіді на їхні запитання збагачують дитячий світогляд.

АКТИВНИЙ РОЗВИТОК ПАМ’ЯТІ

      У віці 5-6 років сприймання у дітей доволі активне (цілеспрямоване, осмислене, аналітичне). Увага стає стійкою. Запам’ятовування вже цілеспрямоване, свідоме. Образна пам’ять являється чи не головним видом пам’яті в цьому віці.

      У цьому віці стрімко розвивається смислова пам’ять. Її ефективність залежить від правильного розуміння інформації, що дається для запам’ятовування. Ми під час занять обов’язково заохочуємо дітей повторювати, римувати; пропонують дітям встановлювати причинно-наслідкові зв’язки та мислити образно. Ці засоби є найкращими для розвитку пам’яті дітей цього віку.

РОЗВИТОК УЯВИ

         Дитина починає створювати власні образи та керувати ними. Таким чином, діти здатні вигадувати цікаві історії, оповідання; складати вигадані ними конструкції не звертаючись до зразка.

РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 

         Мислення дітей 5-6 років — наочно-образне, з елементами словесно-логічного, вже формується й образно-схематичне. Починає розвиватися й категоріальне мислення, встановлюються зв’язки між поняттями «причина-наслідок». Діти можуть розуміти і передбачувати наслідки своїх дій та дій оточуючих.  Діти старшого дошкільного віку можуть виконувати завдання на передбачення : "Що буде, якщо...?"

 РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ 

       Зростає й розумова активність дітей. У садочку на заняттях вчимо майбутніх першокласників логічно мислити, розв’язувати нескладні задачі усно (в думці). Крім того, навчаємо дітей розмірковувати, робити аналіз і невеликий коментар. Дитина починає робити описові розповіді, опираючись на сюжет, що намальований на картинці. Самостійно переказує нею почуте.

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ

  • Батьки для дітей 5-6 річного віку є прикладом для наслідування. Тому задумайтесь — який приклад ви подаєте в тій чи іншій ситуації.
  • Дуже важливими моментами в житті дитини цього віку є час, проведений спільно з батьками. Відвідавши разом із батьками зоопарк, цирк, кінотеатр, навіть проста прогулянка на свіжому повітрі здатні залишити яскраві враження в дитини.
  • Спілкування з дітьми дуже необхідні для подальшого становлення особистості. Спостерігаючи за поведінкою батьків у соціумі, дитина швидше починає орієнтуватися в навколишньому середовищі.
  • У цьому віці діти дуже часто починають робити те, що їм хочеться, а не те, що сказали робити батьки, тому що вважають себе вже «дорослими». У такому випадку батьки повинні діяти згідно з ситуацією. Тут потрібно чітко розуміти: дитина маніпулює чи намагається соціалізуватися та виокремити свою індивідуальність.
  • Важливо встановити довірливі стосунки між дітьми та батьками. Грубою помилкою батьків являється принизливе ставлення до дитини, фрази на кшталт: «Ти ще малий, тому не лізь у дорослі справи. Знай своє місце». Знаходьте «золоту середину» в спілкуванні, надавайте можливість дитині бути самостійною, але потрібно це робити в міру дозволеного.
  • У 5-6 років дитина ще дуже залежить від батьків, тому головною умовою подальших довірчих стосунків між дітьми та батьками — ваша любов до них. Потрібно, щоб дитина постійно знаходилась у відчутті щастя. Тоді в неї ніколи не з’явиться комплекс самотності.

І найголовніше — щоб дитина була щасливою та відчувала, що її люблять, 10 разів на день обіймайте її та дайте відчути, як ви сильно її любите. Це є найголовнішою умовою виховання та подальших гарних і довірливих стосунків із дитиною, дасть можливість їй не замкнутися в собі!

 


Квест "Казковий Великдень" 

з 13.04. 2020 - 19.04.2020 р. 

         Пропонуємо для наших старших дошкільнят цікавий квест "Казковий Великдень". 

Квест складається з завдань, виконуючи які, та розгадавши захований код, дитина переходить до наступного завдання. 

Шановні батьки! Для Вас рекомендації щодо проведення квесту написані нижче. 

Кожне завдання містить відео-супровід, що дозволяє дітям виконувати завдання самостійно та почувати себе ніби у звичайний "робочий" день у садочку.  Від Вас, батьки, потрібна лише попередня підготовка до занять. 

 Отже, розпочинаємо наш квест "Казковий Великдень". Будьте веселі, кмітливі та активні!

 

 

Для початку нашого квесту, потрібно отримати кодове слово, а для цього - розгадати ребус. 

Ребус: на картці нижче зображені малюнки. Нехай дитина назве що зображено. З перших літер цих слів  потрібно скласти кодове слово. Яке ж це слово? Саме ця річ - це білет до наступного завдання!

Вирушаймо!

 

Завдання № 1

Відео-доступ: 

https://drive.google.com/file/d/1KqjjDrdLJjRI9qrJulv8BmllYyftBwld/view

Для роботи нам необхідно: 

  • сіль
  • клей
  • акварельні фарби
  • пензлик
  • аркуш білого паперу

Пропоную разом намалювати незвичайне великоднє яєчко - яєчко з солі. Після виконання завдання розгадайте цікавий ребус та переходьте до наступного завдання.

Завдання № 2

Відео-доступ:

https://drive.google.com/open?id=1PfTH2ZN-7AbWwYbXThfjZ51V27qVzuVP

 

Молодці! Ви впоралися з ребусом і дізналися що потрібно зробити далі. А далі вивчіть легенький віршик про Великдень. Можете обрати запропонований варіант або ж обрати свій. 

 

Христос Воскрес! Усе радіє!

Сміється сонечко з небес,

Прозора річечка леліє -

Христос Воскрес! Христос Воскрес!

Дзвенять пташки у полі, в лісі;

І дзвін співає до небес,

Де білі хмарки розпливлися –

Христос Воскрес! Христос Воскрес!

 

 

Також на Вас чекає таємний код! Розгадайте його і дізнайтесь ключове слово, що ж будемо робити далі!

Завдання № 3

 

Відео-доступ: https://drive.google.com/open?id=1Q_Hhn7MZoEh93S6sMjoRf86ZgVlV28ZL

 

Розумнички! Ви вірно відгадали слово! Отож, розпочинайммо робити нашу великодню гірлянду, якою ви зможете прикрасити свій будинок!

 

Для роботи необхідно:

  •    Яєчка, вирізані з білого та кольорового паперу.
  •  Клей
  •  Ножці
  • Кольоровий папір
  • Акварельні фарби
  •  Пензлик для клею
  • Пензлик для фарб

Завдання № 4

 

Відео-доступ: https://drive.google.com/file/d/1ATpLNyHz3k0-_DKyW0zCEQVJr_zbVXYb/view?usp=sharing

 

Оооох! І кмітливі ви у мене! Отримуйте тоді наступне завдання: беремо ножиці і....

 

Шановні батьки! Для цього завдання потрібно вирізати яєчка з білого паперу та намалювати на них похилі лінії, візерунки . Заховайте яєчка у різних частинах кімнати або ж квартири, влаштуйте для дитини справжній квест! Можете ускладнити завдання: давайте дитині словесні інструкції ( два кроки вперед, чотири кроки вліво, повернись навкруги...). 

Завдання просте і цікаве: вирізати яєчка по доріжці. 

 

 

В кінці, будь ласка, розгадайте ребус!

Для цього прочитайте загадки, попросіть дитину їх відгадати. Складіть слово з перших літер відгаданих слів.


У двох матерів по 5 синів, і всім одне ім'я.

В океані я живу,
зуби є - та не жую.
Що зустріла - те ковтнула.
Це тому, що я - акула.

Пташка я, і крила маю,
Вдень - я сплю, вночі - літаю.

Їсть траву, жує, мовчить…
А потім мукає-кричить:
– Вже доїть мене пора –
Дам парного молока!

 


 Помаранчевий, кругленький,

солоденький і смачненький.
Не тутешній він, а гість,

з Африки привіт привіз.

Завдання № 5

 

Відео-доступ: https://drive.google.com/open?id=1uLS6MiLK6YyG6gZnf1bxjUZBlDilmhVB

 

Молодці! Ви знайшли заховане слово - паска. Саме цей смачний виріб ми будемо сьогодні робити.

 

   Для роботи необхідно:

  •  Акварельні фарби.
  •   Пензлик.
  •    Аркуш паперу.
  •   Гель для гоління.
  • Блискітки або ж бусинки

Бажаємо веселощів та приємних вражень!

 


10.04.2020 р. 

Доброго дня, батьки і наші любі дзвіночки!

 

Тема дня: "Обговорюй і переконуй".

1. Виконайте вправу "Покажи". Попросіть дитину за допомогою міміки і жестів продемонструвати як виглядає людина, яка думає? Де відбувається процес думання?Як поводиться впевненна у своїх знаннях людина? А невпевнена? 

2. Обговоріть з дитиною чи дивиться вона рекламу, чи хотілось їй купувати те, що рекламують. Підведіть до думки, що для людини важливо уміти переконувати інших.

3. Пограйте у словесну гру "Знаю і думаю". Попередньо уточніть ці слова. Наприклад, нехай дитина назве те, що вона знає про яблуко, в чому вона впевненна. А потім нехай назве, в чому сумнівається. Спонукайте дитину доводити свою думку до кінця.

4. Перегляньте фрагмент мультфільму "Малюк і Карлсон", де Карлсон переконує Малюка, що шкода, яку вони зробили, не серйозна. Обговоріть з дитиною цей фрагмент.

https://vstart.com.ua/batkam/t13/

5. Виконайте завдання № 12 та № 13 у Книзі дошкільника. Звертайте увагу дитини на правильну посадку під час письма. Виконайте гімнастику для очей. Зіграйте в гру "Їстівне - не їстівне".

Бажаємо успіхів!


9. 04. 2020 р. 

 

Доброго дня! Сьогодні пропонуємо Вам разом з дітками вивчити вірші про весну за допомогою мнемотехніки. 

Мнемотехніка ( з грецької «mnemonikon» — мистецтво запам’ятовувати) — це сукупність прийомів та способів, які спрощують запам’ятовування і збільшують обсяг пам’яті. Це відбувається завдяки утворенню асоціацій, упорядкуванню інформації у вигляді комплексних візуальних картинок. 

Використання прийомів мнемотехніки задіює спостережливість і образне мислення: діти усвідомлено створюють асоціативні зв’язки між об’єктами. Фахівці-мнемоністи наголошують: мозок людини найліпше запам’ятовує візуальні образи, особливо це актуально для дітей дошкільного віку, адже діти краще запам'ятовують те, що вони можуть побачити на власні очі.  Мнемотехніка допомагає дітям: керувати процесом запам’ятовування удосконалювати своє мовлення, сприяє розвитку асоціативного й образного мислення, уваги.


8.04.2020 р. 

 

Шановні батьки! Продовжуємо роботу над темою "Думаю-знаю".

Тема дня: "Досліджуй, щоб знати".

1. Пограйте з дитиною гру "Знаю - не знаю". Запропонуйте дитині назвати назви дерев, квітів, комах, кольорів. Кидайте м'яч, і кажіть: "Комахи!" - дитина повинна зловити м'яч, і назвати певну комаху, кинувши м'яча назад.

2. Обговоріть з дитиною зміст картини "Юний дослідник" В.Леоновича. Спонукайте дитину самостійно знаходити відповіді на запитання: про інструменти, які використовує хлопчик; про що він міг дізнатися. Якщо вдома є лупа - дослідіть певні предмети з її допомогою. 

3. Проведіть цікавий дослід (можете обрати з переліку, який ми надавали раніше).

4. Виконайте завдання № 10 та № 11 у Книзі дошкільника. Заохочуйте дитину висловлювати власну думку.

5. Запропонуйте дитині намалювати весняні квіти за допомогою техніки "по мокрому" ( аркуш паперу змочуєте пензлем з водою, щоб аркуш був ледь мокрий). Обговоріть, які кольори використали та який настрій вони викликають. Влаштуйте виставку робіт дитини, продемонструйте членам сім'ї.


7.04.2020 р. 

Доброго дня! 

       Організація цікавої спільної діяльності сприяє встановленню більш продуктивних контактів між  вами та дитиною, дає можливість виробити нові форми спільних дій, а також критично оцінити власний стиль взаємодії з дитиною. Співпраця у досліді згуртовує сім'ю. Під час виконання дослідів та експериментів, розвивається спостережливість, покращується пізнавальна активність, дитина вчиться доводити власну думку, аналізувати та мислити. А ще - це просто цікаво і весело! Особливо, якщо досліджувати нове з батьками. 

         Пропонуємо Вам цікаві досліди, які можна виконати у домашніх умовах. Головне: пам'ятайте про техніку безпеки!

Чарівні фарби 

На питання: «Чим можна малювати?» - діти відповідають, що можна малювати фарбами, олівцями, крейдою, забуваючи, що в ранньому віці намагалися малювати кашею і компотом. Можна обговорити питання: «Звідки беруться фарби?», «З чого люди робили фарби?». Важливо відзначити, що природа дає нам різні натуральні фарби. Якщо ви запропонуєте дитині аркуші щільного паперу, терту буряк, моркву, зелень (петрушку, кріп, базилік та ін), кілька ягідок (полуниця, малина, смородина та ін), у нього з'явиться можливість залишити слід на аркуші паперу з допомогою овочів, ягід і зелені, перевірити, коли малюнки виходять більш яскравими, якого кольору ці натуральні фарби.

Вулкан

Спершу будуємо вулкан із звичайної банки чи пляшки, зафіксованій на картоні чи невеличкій дошці і обліпленій глиною чи солоним тістом. Коли конструкція буде готовою, можна її розфарбувати, додавши червоного кольору для лави. Щоб спровокувати виверження вулкану, в отвір банки (чи пляшки) насипаємо соди та ОБЕРЕЖНО наливаємо оцет (можна його підфарбувати харчовим барвником для правдоподібності). Таке виверження вулкану – наглядний приклад утворення вуглекислого газу після реакції оцтової кислоти та соди. 

Телефон своїми руками

Достатньо взяти два стакани, пробити у них по одній дірці в дні. Між стаканами протягнути нитку та закріпити її кінці  вузликами зсередини «динаміків». Головне правило: коли два учасники «телефонної розмови» розходяться у різні кінці, нитка повиннабути натягнутою, і ви не повинні до неї торкатися, коли тримаєте «динаміки».Телефон готовий.Нитка виступає провідником звукових хвиль, і звук проходить по нитці дуже швидко. Тому ми чуємо усе сказане навіть за кілька десятків метрів.

Також пропонуємо відео-матеріали: 

https://www.youtube.com/watch?v=7BzYcyr8qjw

https://www.youtube.com/watch?v=DJpiAbSMNig

https://www.youtube.com/watch?v=v9q2VfYePbE 

https://www.youtube.com/watch?v=R6qSReQ3R18

https://www.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs

Бажаємо яскравих вражень!


6.04.2020 р.

Консультація для батьків

«Як організувати дозвілля дитини під час карантину?»

Зараз у нас триває карантин. Зачинені всі освітні заклади і, як наслідок, батьки вимушені теж залишатися вдома. Як же батькам організувати день, щоб діти мали можливість і розважатися , і розвиватися? Дитині

дошкільного віку, на відміну від школяра, потрібно допомогти організувати власну діяльність.

Насамперед дорослі мають організувати свій день так, щоб якнайменше змінити розпорядок дня дитини від розпорядку дня в дитячому закладі. Адже карантин закінчиться, і діти повернуться до звичного розміреного

життя садочка. І краще, щоб малюку не прийшлося занову до нього привчатися. Батькам потрібно розуміти, що змінилося тільки місце перебування більшої частини дня дитини, а її діяльність повинна і надалі бути такою, як і була( по можливості) , або трішки змінена. Психологи радять написати на аркуші паперу або на стікерах докладний розпорядок дня і повісити його так, щоб дитина постійно його бачила. Важливо, щоб у

неї були чіткі очікування з приводу того, що буде відбуватися протягом дня - коли буде час для ігор, читання і відпочинку. День повинен починатися з гігієнічних процедур, ранкової гімнастики, сніданку. Протягом дня батьки( або інші дорослі, які будуть знаходитися з дитиною вдома) повинні організувати навчальну, ігрову, самостійну діяльність дитини. Якщо це дитина старшого дошкільного віку, то вона більш самостійна і тому контролювати самостійну діяльність не обов’язково, а з малюкам молодшого дошкільного віку потрібна

допомога. Навчальну діяльність можна організувати як до обіду, так і після денного сну (денний сон теж бажано не відміняти). Програму, за якою працюють в дитячому садочку можна знайти на сайті МОН або

проконсультуватися з вихователями, в програмі чітко вказані вікові особливості відповідного віку та знання з кожної освітньої лінії, які повинна отримати дитина, відповідно до вікової категорії. Цим самим батьки можуть зорієнтуватися на те, що вже знає їхня дитина і чому її ще потрібно навчити. Так, це може бути складно, бо існують різні форми та методи роботи з дошкільнятами. Але не обов’язково в домашніх умовах дотримуватися всього цього. Головне - в доступній для дитини формі пояснити матеріал, дати змогу закріпити в практичних вправах (якщо це необхідно), бажано використовувати наочний матеріал, щоб дитина краще змогла зрозуміти те, що їй пояснюють. На практиці в садочках використовують дидактичний матеріал, роздатковий, відео та аудіо записи. В наш час інформаційних технологій зробити це нескладно. З підручного матеріалу можна виготовити наочність ( матеріал для лічби, геометричні фігури, цифри, літери тощо).

Яку діяльність запропонувати дошкільнику протягом дня.

Ігрова

Гра завжди зацікавлює дитину. Ігрова діяльність сприяє розвитку в дитини навичок, умінь, необхідних для самообслуговування й надання допомоги дорослим. У сюжетно-рольових іграх дитина відтворює та моделює прибирання, прання, одягання, прийому їжі, одягання й роздягання на прикладі ляльки чи іншої іграшки.

Трудова

У малят є бажання самостійно виконувати деякі трудові доручення — мити посуд, накривати на стіл, підмітати. Тому дитині слід давати посильні трудові доручення.

Художньо-продуктивна

Малювання, ліплення, аплікація, конструювання - це те, що , напевно, подобається робити дитини найбільше. У цих видах художньо-продуктивної діяльності малюк має змогу втілити свої задуми та реалізувати творчі здібності, незалежно від дорослого. Важливо ще й те, що батьки повинні контролювати перебування дитини перед комп’ютером чи планшетом. Потрібно організувати перебування на свіжому повітрі. Дитині корисно буде послухати казку, оповідання, вивчити вірш, переказати прочитаний твір. Це можна зробити за допомогою запитань, малюнків. Цікава форма роботи – складання казки, можливо її героями будуть нереальні фантастичні створіння і нехай дитина дає волю своїм фантазіям, а дорослий занотовує казку і складає в скарбничку (можливо це не останній карантин вашої дитини і таких творів буде ще багато). Зараз є багато цікавих настільних ігор, які розвивають логічне мислення, пам’ять,увагу – і це теж буде цікавим заняттям для дітей. Ще одним цікавим заняттям для дитини буде дослідницька діяльність. Можна з дитиною провести досліди, ознайомитися з властивостями деяких матеріалів. Можна організувати тематичні домашні вечірки або недільники (запросити двоє – троє друзів), підготувати сценарій, костюми, декорації, конкурси, призи. Деякий час можна приділити перегляду мультфільмів та розвиваючих і пізнавальних відео на YouTube каналі.

Не ізолюйте дитину від суспільства. Підтримуйте контакт з друзями та близькими. Дитина може спілкуватися з друзями та близькими , яких ви не можете відвідати особисто, використовуйте відеочати.

Перелік дитячих сайтів на допомогу батькам: 

https://sashkaua.ucoz.ua/  «Вірші», «Казки» та «Оповідання» ви маєте можливість почитати вірші, казки та оповідання для дітей різних авторів.

http://posnayko.com.ua/  Журнал "Пізнайко": вірші, казки, творчість.

https://www.solnet.ee/  Розвиваючі, навчальні ігри для самих маленьких та ще багато цікавого і для батьків.

http://edugames.rozumniki.ua/  навчальні програми для дошкільнят та дітей молодшого шкільного віку з інтерактивними вправами, веселими анімованими персонажами, яскравими сюжетами та звуковим супроводом

https://childdevelop.com.ua/  завдання на логічне мислення, підготовка руки до письма тощо

http://detsky-mir.com/  завдання для дітей різного віку, аудио книги, підготовка до школи, творчість

http://www.raskraska.com/  Раскраски для детей - бесплатно распечатать, скачать, раскрасить онлайн


3.04.2020 р. 

Шановні  батьки! Продовуємо працювати за темою "Думаю-знаю". 

Сьогодні наша тема дня: "Спостерігай, щоб знати"

1. Обговоріть з дитиною що означає слово "спостерігати"? Спостерігати - це те саме, що і розглядати? Поясніть, що роблять, коли спостерігають і коли розглядають.

2. Розгляньте три картини М.Кримова, де один і той самий пейзаж зображено у різні пори дня - вранці, і обід та ввечері. Запитайте дитину, як вона вияснила де яка пора дня? Що їй допомогло? (Використані художником фарби та різні відтінки створили різний зміст). 

3. Повідомте дитині, що у Японії люди можуть розрізняи до 100 відтінків одного кольору. Спробуйте теж. Покажіть картинки з різними відтінками одного кольору. Нехай дитина покаже який відтінок кольору найтемніший, а який - найсвітліший. Запитайте, які кольори викликають радісні емоції, а які - сумні?

4. Покажіть ще раз дитині картини М.Кримова і попросіть знайти на них тіні. Уточніть, від чого виникає тінь (на предмет падає сонце або світло). Спробуйте дослід: поставте на підвіконня високий предмет так, щоб на нього падало сонце. Продемонструйте як утворилась тінь. 

5. Як підсумок, виконайте завдання № 8 у Книзі дошкільника. Нехай дитини намалює ніч і день та пояснить які кольори потрібно використати щоб передати час доби. 

Продуктивного дня!


2.04.2020 р.

Консультація для батьків  «Граємо всюди»

Ігри – один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників – засіб пізнання навколишнього. У грі дитина розвивається фізично, у неї виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор вихователь здійснює сенсорне вихованнядітей, розвиває пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв’язку найпростіших явищ тощо). Він використовує гру як засіб розвитку мислення, мови, уяви, пам’яті, розширення і закріплення уявлень про навколишнє життя. Враховуючи, що гра є провідною

діяльністю дітей дошкільного віку, то в дитячому садку гру можна використовувати в освітній діяльності, в ході режимних моментів, всамостійній діяльності дітей. А як використовувати ігри в домашніх

умовах?

«Ігри на кухні»

Використовуючи гру, при організації повсякденних домашніх справ, можна навчити малюка багато чого корисного і цікавого. Наприклад, при приготуванні обіду можна на кухні пограти з

дитиною в такі ігри:

Завдання на розвиток дрібної моторики:

  • розсортувати білу і червону квасолю;
  •  викласти з квасолі яку-небудь фігуру, цифру, букву, слово...;
  • в мішечок покласти крупу (рис/гречка/горох) і дрібні іграшки з кіндер-сюрпризу. Вгадати на дотик знайдений в мішечку предмет;
  • порахувати скільки столових (чайних) ложок рису увійде в чашку,
  • банку...

Дитина дуже рада хвилинам, подарованим їй батьками в грі. Спілкування в грі не буває безплідно для малюка. Чим більше випадає дорогих хвилин у товаристві близьких йому людей, тим більше взаємини, загальних інтересів, любові між ними в подальшому.

Фантазуйте і грайте на здоров’я!


1.04.2020 р.

Шановні батьки ! Продовжуємо разом з дітками працювати над темою №13 «Думаю-знаю».

1. Вивчіть вірш Н.Карпенко «Органи чуття». Відео, аудіо, фото та текстові матеріали можна завантажити

https://vstart.com.ua/pedagogam/t13/

2.Запросіть дитину поміркувати над запитанням: Чи можна носом бачити? Що ще може робити ніс? Що означає вислів «розумний язик»? Про які якості предмета нам можуть «розповісти» язик і ніс? Обговоріть з дитиною, як правильно сказати по ніс і язик: «розповісти» чи «повідомити»? Що допомагає нам бачити предмети в темній кімнаті?

3.Пограйте в гру «Квач» з зав’язаними очима. Допоможіть дитині зробити

висновок про роль органів чуття в пізнанні світу.

4. Перегляньте уривок мультфільму «Золотий ключик». https://vstart.com.ua/files/video_t13.zip

Після перегляду обговоріть, що означає вислів: «Розумний язик не біжить попереду думки».

5. Допоможіть дитині виконати завдання №5, 6 в Книзі дошкільника.

6.Перегляньте мультфільм про здоров'я. Ваш малюк обов'язково має подивитися, щоб не хворів, а був завжди здоровий.

https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4

Міцного здоров’я.


31.03.2020 р.

Шановні батьки! Пропонуємо Вам продовжити працювати у Книзі дошкільника. 

Тема дня: "Передбачай і перевіряй".

1. Обговоріть з дітьми значення слів "полювання" та "мисливець". З'ясуйте які бувають мисливці (мисливці за тваринами, фото-мисливці, герої мультфільму - мисливці за привидами тощо). Запитайте дитину: яким повинен бути справжній мисливець? (спритний, спостережливий, уважний, кмітливий...). Скажіть дитині, що він сьогодні - також мисливець, полювати буде за новими цікавими знаннями!

2. Пограйте гру "Мисливці за мильними бульбашками". Виготуйте рамки для видування бульбашок різної форми. Запитайте дитину: чи всі бульбашки будуть круглої форми чи будуть змінювати свою форму? Перевірте: по черзі видувайте бульбашки і спостерігайте за їхньою формою. Зробіть висновки.

 

3. Проведіть з дитиною дослід на визначення об'єму води в різних ємкостях. Приготуйте ємкості з водою. Потрібно з'ясувати: у якому стаканчику води більше/менше або ж порівну. Запропонуйте різні способи вимірювання: ложками, вагами, або, що дуже цікаво, ковтками води. Допоможіть дитині записати результати і порівняйте: у першому 5 ковтків, у другому 4. Де більше? 5 більше за 4. Позначте знаками 5>4.

4. Виконайте завдання № 3, 4 у Книзі дошкільника. Допомагайте дитині у разі труднощів.

5. На завершення заняття пограйте гру "Мисливство на геометричні фігури". Намалюйте дитині пальчиком на спині певну геометричну фігуру, а дитина повинна знайти предмет такої форми у кімнаті.

Бажаємо Вам продуктивного дня!


30.03.2020 р.

Шановні батьки ! Продовжується карантин, тому ми, пропонуємо вам разом з дітками працювати над Книгою дошкільника.

1. Запросіть дитину до бесіди «Запитання - це двері до пізнання». Обговоріть з дитиною, для чого потрібні людям запитання? Які запитання складніші: про те, що ти бачиш, чи про те, чого не бачиш?

2. Спробуйте пограти з дитиною в гру «Відповідай швидко»: дитина має відбити м’яч, швидко знаходячи відповідь на ваші запитання. Проявляйте креативність.

3. Прочитайте дитині улюблену казку. Обговоріть події в казці, скориставшись 6-ма запитаннями журналістів –Хто? Що? Де? Коли? Як? В який спосіб?

4. Допоможіть дитині виконати завдання №1, 2 в Книзі дошкільника. По закінченню, визначте з дитиною найцікавіше запитання і завдання.

Бажаємо успіхів та міцного здоров’я.


 27.03.2020 р. 

     Однією з найважливіших складових формування дитини і, зокрема, її готовності до шкільного навчання є мовленнєвий розвиток. Тому в роботі зі старшими дошкільниками, спрямованій на підготовку їх до навчання, ми приділяємо значну увагу мовленнєвому розвитку, адже від його якості будуть значною мірою залежати успіхи шкільного навчання.

Шановні батьки! Пропонуємо Вам цікаві завдання на розвиток мовлення:

1. "З чого зроблений предмет?"Стіл зроблений з дерева. Він який? Дерев'яний. М'яч зроблений з гуми. Який м'яч? Гумовий м'яч. 

2. "Скажи навпаки". Завдання допомагає закріпити у словнику дітей протилежних ознак предметів або слів-антонімів. Можна також пограти у цю гру з м'ячем: дорослий, кидаючи м'яч дитині, говорить одне слово, а дитина, коли зловить м'яч, називає інше — з протилежним значенням. Наприклад, широкий - вузький, холодний - гарячий, яскравий - тьмяний, чистий - брудний тощо. 

3. Складання розповіді за картинкою. Продемонструйте дитині картинку і попросіть скласти розповідь за сюжетом картинок. Якщо дитині важко дається завдання - можна допомогти запитаннями. 

 4. Завдання допомагає закріпити вміння ділити слова на склади та виділяти голосні звуки у слові. Можна виконувати у ігрові формі: називаєте слово, наприклад, лелека. Дитина повинна плеснути у долоньки, виділяючи кожний склад слова, і потім сказати, скільки складів у слові: ле-ле-ка, три склади. 


 26.03.2020 р. 

 Ну що, матусі та татусі! Карантин так карантин.

Ми розуміємо весь розпач батьків, тому вирішили дати невеличку збірку посилань для того, щоб ваші малі не нудьгували, а вам не докучало ваше сумління.

  • http://www.raskraska.com Мультики, природа, архітектура та багато іншого.
  • http://www.doshkolniki.com Розмальовки в режимі онлайн для дівчат та хлопців: Барбі, ковбої, янголи, машинки.
  • Kazkar.info — це сайт із казками всіх народів світу, тут багато легенд України, вірші,сценарії дітячих свят. В медіатеці багато мультиків та аудіоказок.
  • Kazky-svitu.org.ua — це величезна бібліотека казок.
  • Чудо-юдо – для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Сервіс безкоштовний і надає у вільне користування безліч матеріалів для скачування, в тому числі й авторські розробки викладачів за різними напрямками.
  • Ляльки-развивалки – це дитячий розвиваючий/навчальний/розважальний Youtube-канал, на якому розміщено безліч розвиваючих відео. Використання матеріалів – безкоштовне.
  • ЧАРИ ТВ – дитячий розвиваючий канал, що дозволяє дітям розвиватися і навчатися одночасно. Перегляд всіх матеріалів безкоштовний.
  • Duolingo – допоможе вивчити англійську мову. Навчання проходить в ігровій формі і безкоштовно.
  • The MetropolitanMuseum of Art – Youtube-канал, матеріали якого допоможуть зануритися у світ мистецтва.

Весело і з користю проводьте час із дітьми і будьте здорові!


25.03.2020 р. 

Шановні батьки! До вашої уваги ще одна ідея того, як зацікавити дітей під час вимушеного карантину. Знайдіть для малят рахувальні палички, шпажки для канапок, принаймі, використайте звичайні сірники без голівок.

Спробуйте створити малюнки за поданим зразком, а також придумайте власні. Заохочуйте прояви ініціативи в дітей. Бажаємо приємного спілкування з дітьми!


24.03.2020 р.

Навчаємо дітей малювати: техніки, доступних усім батькам!

Запропонуйте дитині не малювати за шаблоном, а скористатися альтернативними техніками малювання, які зацікавлять та стануть відмінними мотиваторами для творчості!

ПОВІТРЯНІ ФАРБИ

Для приготування такої фарби змішайте у невеликій посудині: 

250 г борошна, 

1/2 ч.л. соди, 

1/2 ч.л. лимонної кислоти 

Кілька крапель харчового барвника 

1 ст. ложку солі 

Техніка виконання малюнку: 

У посуд з вказаними інгредієнтами додати трохи води, щоб фарба вийшла необхідної густоти. Нанести фарбу на цупкий картон пензлем або ватними паличками. Поставте малюнок в мікрохвильову піч на 20-30 секунд, поки маса не підсохне. Час сушки залежить від того, наскільки ваша фарба вийшла густою і який шар ви зробили на малюнку. Простежте, щоб картон не містив синтетичних матеріалів та плівок. Обирайте або звичайний його варіант, або візьміть кольоровий цупкий папір.

ПЛЯМОГРАФІЯ

Для виконання цієї техніки можна використовувати трубочку (соломинку), щоб видувати з неї пляму, а можна обійтися без неї.

 Попросіть дитину капнути фарбою на аркуш паперу, потім нахилити його в різні сторони, а потім домалювати щось до плями таким чином, щоб отримати гарний малюнок. Також можна зробити пляму, а потім скласти аркуш навпіл, щоб вона відбилася на його другій половині. Потім дайте дитині пофантазувати, на що схожа пляма і попросіть домалювати потрібні елементи.

МАЛЮВАННЯ ВОСКОМ

На білому папері намалюйте восковою свічкою контури людей, дерев або квітів. Коли дитина почне розмальовувати малюнок аквареллю, вона «створить» гарні білі зображення. Також можна покрити різнокольоровою фарбою весь аркуш, висушити його, потім рясно натерти воском. Зверху воску товстим шаром нанесіть темну гуаш і дайте підсохнути. Після цього тонкою голкою чи дерев’яною паличкою можна «видряпати» яскравий малюнок на темному фоні.

МАЛЮВАННЯ ВІДБИТКАМИ

Візьміть яблуко, розріжте навпіл і створюйте гарні малюнки, занурюючи половинки у фарбу. Для даної нетрадиційної техніки малювання можна використовувати й інші цікаві «штампи», які ви знайдете вдома. Можна також малювати валсними пальчиками і долоньками, це ще цікавіше для дітей!

 


23.03.2020 р.

         Шановні батьки! Карантин –це не привід сумувати. Будемо мислити позитивно. Вивільнився час, щоб поповнити багаж своїх знань шляхом застосування інформаційно –комунікативних технологій. А також час подбати про безпеку своїх дітей, пояснити їм прості правила та забезпечити комфортне навчання вдома.

         Пропонуємо переглянути «Карантиноправила» від Наталії Гуркіної разом з дітьми. 

https://www.youtube.com/watch?v=BNCRbQ9EKxY&feature=

         Карантин - це час можливостей! Є купа освітніх ресурсів для дорослих і дітей, це можливість вивчити мову, подивитися улюблений фільм, опанувати щось нове... Чому потрібно побути вдома? Заради збереження життя рідних і незнайомих. Сидіть вдома! Будьте правильним прикладом для своїх дітей.

 

Шановні батьки !

Від вас в великій мірі залежить безпека вашої дитини.    

Зичимо Вам міцного здоров’я!

 


20.03.2020р.

Продовжуємо працювати над темою: "Творимо красу - збільшуємо добро на Землі".

 1. Прочитайте оповідання О. Сергеєвої  "Красуня". Обговоріть з дитиною:

- Про кого розповідається в оповіданні?

-Що з нею сталось?

-Що побачила дівчинка?

- З яким настроєм вона їхала додому?Чому?

-Чому бабуся її назвала "Красунею"? 

Зробіть висновок: людину прикрашають не модні  сукні, модна зачіска, різні прикраси, а добрі справи, щира посмішка, гарні слова.  

2. Перегляньте мультфільм "Історія про дівчинку, яка наступила на хліб": https://www.youtube.com/watch?v=bjKP9TTzTkY 

3. Обговоріть з дитиною значення прислів'я "Не краса красить людину, а розум", "Не одежа красить людину, а добрі діла". Поясніть, що краса буває не лише зовнішня, а й внутрішня. Зовнішня краса - наша зовнішність, колір волосся, очей, охайний і чистий одяг тощо. Внутрішня краса - доброта, щедрість, любов, співчуття, любов. 

4. Дидактична гра «Правила доброти».

Прочитайте твердження. Якщо так чинить добра людина, дитина повинна плеснути в долоні, а якщо так може вчинити невихована людина, то залишитися сидіти спокійно.

  • Допомагати мамі мити посуд.
  • Робити комусь зле, якщо він цього не бачить .
  • Не вмиватись.
  • Берегти рідну природу та охороняти її.
  • Шанувати працю інших людей.
  • Галасувати , коли хтось відпочиває.
  • Обманювати, хвалитися.
  • Насміхатися з чужого горя.
  • Добре вчитися, багато читати.
  • Не слухати батьків.
  • Допомагати друзям у біді.
  • Ділитися тим, що є в тебе.
  • Ображати інших.
  • Захищати слабкого.
  • Красти.
  • Любити своїх батьків.
  • Ображати тварин.

5. Пропонуємо намалювати "Український рушничок": виріжте з білого паперу прямокутник або роздрукуйте заготівку.Нехай дитина прикрасить рушник різноманітним орнаментом (з огляду на зразок або на свій розсуд). Помилуйтесь роботою. Наголошуйте на тому, що вважаєте красивим у малюнку. 

 


19.03.2020р.

Шановні батьки ! Продовжуємо разом з дітками працювати  над темою №12 «Творимо красу-збільшуємо добро на Землі». 

1.Запросіть дитину до гри «Студія дизайну». Обговоріть з дитиною навіщо люди прикрашають свої будинки? Що про господаря можна дізнатись з оформлення дому?

2.Спробуйте створити «казкові будиночки» з картонних циліндрів, проявляйте креативність.

 

3. Прочитайте казку «Троє поросят». Обговоріть, які будинки були в персонажів твору.

 

4. Пограйте в гру «Продовж речення». Придумайте вимоги, яких потрібно дотримуватися:

Меблі повинні бути м’якими, для того щоб… Щоб швидко прибрати іграшки, нам потрібно… Для відпочинку і затишку потрібно…

 

 

Шановні батьки ! Від вас в великій мірі залежить безпека вашої дитини. Постійно навчайте вашого малюка правилам безпечної поведінки у побуті, в природі, на вулиці, у суспільних місцях.  


18.03.2020р.

 Шановні батьки !

Продовжуємо разом з дітками працювати  над темою №12 «Творимо красу-збільшуємо добро на Землі»

 

1.Запросіть дитину до бесіди, що означає «берегти»? Навіщо берегти красу? Від кого і від чого? Обговоріть твердження «Ламати не будувати». Що станеться з світом, якщо знищувати природу?

 

2. Обговоріть з дитиною правила поведінки в природі. 

3. Прочитайте оповідання Г.Ткачук «Гойдалка під кленом».Обговоріть, про які весняні справи йшлося в творі?

 

 4. Це завдання допоможе дитині закріпити цифри від 0 до 9-ти в цікавій і творчій формі. Дитині треба  по черзі відшукати та розмалювати у червоний колір цифри. Після того, як усі цифри будуть розмальовані, дитина може додати барв у весь малюнок.


17.03.2020 р.

Шановні батьки!

Пропонуємо Вам завдання на сьогодні:
1. Продовжувати роботу з Книгою дошкільника (Використовуйте книгу для батьків, фото завдання додаємо).

2. Пограйте з дитиною у мовленнєву гру "Що зайве?": назвіть ланцюжок слів, наприклад, полуниця - вишня - яблуко - малина - смородина. Дитина повинна обрати зайве слово та пояснити свій вибір (зайвим є яблуко, оскільки це фрукт, а полуниця, вишня, малина, смородина - ягоди).

3. Поспостерігайте за станом погоди за вікном. Обговоріть з дитиною які зміни у природі вона бачить. 

4. Подивіться з дитиною мультфільм "Кривенька качечка". https://www.youtube.com/watch?v=h0WIdfgxjJc&list=PLshJpmmXcDiSA7dEgbrtnrvwffWbNLzs5&index=5

5. Пограйте у дидактичну гру "Відшукай за картою". Дитина закриває очі. Дорослий ховає у кімнаті певний предмет чи іграшку і дає дитині вказівку як рухатись, щоб знайти іграшку: два кроки вперед, повернись вліво, чотири кроки вперед тощо. Ускладнити гру можна намалювавши позначки на "карті".